Спеціалізована школа

№135 м. Києва

вул. Михайла Коцюбинського,

12Б, Київ, 01032

Віннік Наталія Василівна

Директор

Соломатіна Вікторія Віталіївна

Заступник директора з навчально-виховної роботи
вчитель англійської мови

Воронова Анна Володимирівна

Заступник директора з навчально-виховної роботи
вчитель фізики

Кучинська Ірина Сергіївна

Заступник директора з виховної роботи
вчитель іноземної мови

Сердюк Наталія Василівна

Заступник директора з навчально-виховної роботи
вчитель інформатики

Школьна Віолета Олександрівна

Заступник директора з навчально-виховної роботи
вчитель молодших класів

 

Кількісний склад працівників закладу освіти:

Педагогічних працівників – 43

Працівники закладу – 19

Психолог — 1

 

У закладі навчається 450 учнів.

Кількість класів:  21 

Середня наповнюваність класів становить :

1-4 класи- 22,5 учнів;

5-9 класи — 23,5 учнів;

10-11 класи - 22 учнів.

Працює 43 вчителів, із них:

28 мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»;

8 – «спеціаліст першої категорії»;

3 – «спеціаліст другої категорії»;

3 – «спеціаліст»;

1-  «студент».

12 вчителів мають педагогічне звання «вчитель-методист»,

6 вчителів - «Старший вчитель»

У закладі працює медична сестра, 19 осіб обслуговуючого персоналу.

Проектна потужність школи – 600 учнів. 

 

ВАКАНСІЇ станом на 01.09.2024 н.р.

- 0,5 ставки соціального педагога;

- 1 ставка - помічник вчителя.

 

СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ
НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Управління навчально-виховними закладами здійснюють на основі положень Конституції УкраїниЗакону «Про освіту»Положення про загальноосвітній навчальний заклад. Управлінська діяльність, як і навчальна, виховна, будь-яка інша діяльність, ґрунтується на дотриманні ряду принципів, якими керуються директор і його заступники при виконанні всіх управлінських функцій.

  1. Система управління закладу освіти визначається законом та установчими документами.
  2. Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами цього закладу, здійснюють:

- Уповноважений орган управління - Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації;

- керівник закладу освіти – Віннік Наталія Василівна;

- колегіальний орган управління закладу освіти – педагогічна рада;

- колегіальний орган громадського самоврядування (рада школи);

- інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти.

Принцип управління - це основне положення, що випливає із закономірностей управлінської діяльності.

Закономірності в управлінні школою - це стійкі взаємозв'язки, взаємозалежності між процесом управління і зовнішніми відносно нього суспільними системами й умовами; між компонентами процесу управління і компонентами педагогічного процесу; між компонентами процесу управління. До них належать: залежність ефективності внутрішкільного управління від урахування в діяльності школи особливостей зовнішнього середовища, яке на неї впливає; закономірність відповідності механізмів управління навчально-виховним закладом загальнодержавним механізмам; залежність ефективності внутрішкільного управління від створення умов, необхідних для реалізації мети школи; закономірність взаємодії керуючої та керованої підсистем (за вирішальної ролі першої); залежність ефективності внутрішкільного управління від оптимального співвідношення управлінських впливів, самоорганізації і саморегулювання; залежність якості управління від надійності й достатності інформаційного забезпечення; закономірність цілісності всіх функцій управління в кожному з управлінських циклів.

До основних принципів належать:

- принцип прогностичності внутрішкільного управління;

- єдності державних і внутрішкільних механізмів управління;

- демократизації і гуманізації управління;

- раціонального поєднання централізації і децентралізації;

- єдності єдиноначальства і колегіальності;

- гласності, відкритості управління;

- об'єктивності та інформаційної достатності;

- плановості, перспективності;

- компетентності;

- оптимізації

- системності в управлінні.

УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

  • органи колегіального управління школою (конференція, рада школи, педагогічна рада, нарада при директорі, його заступниках);
  • адміністрація школи (директор, його заступники);
  • органи громадського самоврядування (учнівське самоврядування, учителів (профком, методична рада), батьків (батьківський комітет).

Конференція є вищим колегіальним органом громадського самоврядування школи.

УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ АДМІНІСТРАЦІЇ ШКОЛИ:

Управління сучасною школою є складною системою з багатьма внутрішніми взаємозв'язками. Його ефективність багато в чому залежить від правильного розподілу обов'язків в адміністрації школи, до якої належать директор та заступники.

ОРГАНИ ГРОМАДСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ:

З метою демократизації управління, налагодження зворотного зв'язку, поточного коригування управлінських рішень у навчальному закладі діють органи громадського самоврядування учнів (учнівський комітет школи (класу), учителів (профспілковий комітет, методична рада), батьків (батьківський комітет школи (класу), повноваження яких визначає статут школи. Вони є дієвим засобом формування громадської думки, сприяють діалогізації взаємин з адміністрацією.

(044) 234-82-30
(044) 235-30-18
 school135_kiev@ukr.net
 вул. Михайла Коцюбинського, 12-б