Віннік Наталія Василівна
Директор
Соломатіна Вікторія Віталіївна
Заступник директора з навчально-виховної роботи
вчитель англійської мови
Воронова Анна Володимирівна
Заступник директора з навчально-виховної роботи
вчитель фізики
Кучинська Ірина Сергіївна
Заступник директора з виховної роботи
вчитель іноземної мови
Сердюк Наталія Василівна
Заступник директора з навчально-виховної роботи
вчитель інформатики
Школьна Віолета Олександрівна
Заступник директора з навчально-виховної роботи
вчитель молодших класів
Кількісний склад працівників закладу освіти:
Педагогічних працівників – 43
Працівники закладу – 19
Психолог — 1
У закладі навчається 450 учнів.
Кількість класів: 21
Середня наповнюваність класів становить :
1-4 класи- 22,5 учнів;
5-9 класи — 23,5 учнів;
10-11 класи - 22 учнів.
Працює 43 вчителів, із них:
28 мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»;
8 – «спеціаліст першої категорії»;
3 – «спеціаліст другої категорії»;
3 – «спеціаліст»;
1- «студент».
12 вчителів мають педагогічне звання «вчитель-методист»,
6 вчителів - «Старший вчитель»
У закладі працює медична сестра, 19 осіб обслуговуючого персоналу.
Проектна потужність школи – 600 учнів.
ВАКАНСІЇ станом на 01.09.2024 н.р.
- 0,5 ставки соціального педагога;
- 1 ставка - помічник вчителя.
СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ
НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Управління навчально-виховними закладами здійснюють на основі положень Конституції України, Закону «Про освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад. Управлінська діяльність, як і навчальна, виховна, будь-яка інша діяльність, ґрунтується на дотриманні ряду принципів, якими керуються директор і його заступники при виконанні всіх управлінських функцій.
- Система управління закладу освіти визначається законом та установчими документами.
- Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами цього закладу, здійснюють:
- Уповноважений орган управління - Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації;
- керівник закладу освіти – Віннік Наталія Василівна;
- колегіальний орган управління закладу освіти – педагогічна рада;
- колегіальний орган громадського самоврядування (рада школи);
- інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти.
Принцип управління - це основне положення, що випливає із закономірностей управлінської діяльності.
Закономірності в управлінні школою - це стійкі взаємозв'язки, взаємозалежності між процесом управління і зовнішніми відносно нього суспільними системами й умовами; між компонентами процесу управління і компонентами педагогічного процесу; між компонентами процесу управління. До них належать: залежність ефективності внутрішкільного управління від урахування в діяльності школи особливостей зовнішнього середовища, яке на неї впливає; закономірність відповідності механізмів управління навчально-виховним закладом загальнодержавним механізмам; залежність ефективності внутрішкільного управління від створення умов, необхідних для реалізації мети школи; закономірність взаємодії керуючої та керованої підсистем (за вирішальної ролі першої); залежність ефективності внутрішкільного управління від оптимального співвідношення управлінських впливів, самоорганізації і саморегулювання; залежність якості управління від надійності й достатності інформаційного забезпечення; закономірність цілісності всіх функцій управління в кожному з управлінських циклів.
До основних принципів належать:
- принцип прогностичності внутрішкільного управління;
- єдності державних і внутрішкільних механізмів управління;
- демократизації і гуманізації управління;
- раціонального поєднання централізації і децентралізації;
- єдності єдиноначальства і колегіальності;
- гласності, відкритості управління;
- об'єктивності та інформаційної достатності;
- плановості, перспективності;
- компетентності;
- оптимізації
- системності в управлінні.
УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
- органи колегіального управління школою (конференція, рада школи, педагогічна рада, нарада при директорі, його заступниках);
- адміністрація школи (директор, його заступники);
- органи громадського самоврядування (учнівське самоврядування, учителів (профком, методична рада), батьків (батьківський комітет).
Конференція є вищим колегіальним органом громадського самоврядування школи.
УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ АДМІНІСТРАЦІЇ ШКОЛИ:
Управління сучасною школою є складною системою з багатьма внутрішніми взаємозв'язками. Його ефективність багато в чому залежить від правильного розподілу обов'язків в адміністрації школи, до якої належать директор та заступники.
ОРГАНИ ГРОМАДСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ:
З метою демократизації управління, налагодження зворотного зв'язку, поточного коригування управлінських рішень у навчальному закладі діють органи громадського самоврядування учнів (учнівський комітет школи (класу), учителів (профспілковий комітет, методична рада), батьків (батьківський комітет школи (класу), повноваження яких визначає статут школи. Вони є дієвим засобом формування громадської думки, сприяють діалогізації взаємин з адміністрацією.