ЗАТВЕРДЖУЮ Директор школи _____Наталія ВІННІК “29” серпня 2024 р. |
Навчальний план
спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 135
з поглибленим вивченням англійської мови
Шевченківського району м.Києва
на 2024/2025 навчальний рік
Схвалено на засіданні
педради школи
(протокол № 7 - від 29 серпня 2024 р.)
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Мовою освітнього процесу в навчальному закладі відповідно до Закону України “Про освіту”, Закону України “Про державну мову України”, Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, Конституції України є українська мова.
Поряд з державною, вивчаються англійська, німецька й іспанська мови (як навчальні дисципліни).
Школа працює за п’ятиденним робочим тижнем у одну зміну.
Очна форма навчання |
Дистанційна форма навчання ( як окрема) |
1А, 2А,2Б, 3А, 4А, 5А,5Б, 6А, 7А, 8А, 9А, 10А, 11А клас |
3Б,4Б, 6Б, 7Б, 8Б, 9Б,10Б,11Б класи |
Мережа класів та контингент учнів
на 2024/2025 навчальний рік
№ з /п |
Класи
|
Кількість учнів у класі |
|
Очна форма |
Дистанційна форма (як окрема) |
||
1 |
1А |
|
17
|
2 |
2А 2Б |
|
23 21 |
3 |
3А
|
3Б |
18 15 |
4 |
4А
|
4Б |
19 17 |
Всього 1-4 кл. |
5 |
2 |
130 |
1 |
5А 5Б |
|
21 21 |
2 |
6А
|
6Б |
17 20 |
3 |
7А
|
7Б |
30 21 |
4 |
8А
|
8Б |
29 23 |
5 |
9А
|
9Б |
30 24 |
Всього 5-9 кл. |
6 |
4 |
236 |
1 |
10А
|
10Б |
19 20 |
2 |
11А
|
11Б |
26 19 |
Всього 10-11 кл. |
2 |
2 |
84 |
Всього 1-11 кл. |
13 |
8 |
450 |
Загальна кількість 1-11 класів по школі – 21 клас.
З них 13 класів з очною формою навчання та 8 класів з дистанційною формою навчання, створених за заявами батьків та рішенням педради школи (протокол № 7 від 29 серпня 2024 р)
Всього учнів в 1-11-х класах – 450 учнів.
Освітню програму школи на 2024-2025 навчальний рік розроблено відповідно до:
1) Закону України «Про освіту» (Ст. 33);
2) Закону України «Про повну загальну середню освіту» (Ст. 5, 10, 11, 16);
3) постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 87 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24.07.2019 № 688) «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти»;
4) постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2020) (8-11 класи);
5) постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 898 «Про деякі питання державних стандартів повної загальної середньої освіти » (5-7 класи);
6) наказу Міністерства освіти і науки України від 02.08.2024 № 1093 «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання »;
7) Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року № 2205, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394;
8) наказу Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020 № 1115 “Деякі питання організації дистанційного навчання” із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки
№ 201 від 24.02.2023;
9) наказу Міністерства освіти і науки України від 15.05.2023 № 563 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні“
10)наказу Міністерства освіти і науки України м. Київ від 13 червня 2024 р. № 836 "Про внесення змін у методичні рекомендації щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні"
Навчальний план складений на основі Типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України, із конкретизацією варіативної частини і визначенням профілю навчання:
Класи |
Примітка |
Варіант типових навчальних планів, та програм, затверджених Міністерством освіти і науки України |
№ додатку |
1-4-і класи |
з навчанням українською мовою |
Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (за О.Я. Савченко), Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22 ; |
1,2 |
5-7-і |
з навчанням українською мовою і вивченням двох іноземних мов |
Додаток 3 до Типової освітньої програми для 5-9 класу закладів загальної середньої освіти наказу Міністерства освіти і науки України від 09.08.2024 № 1120 |
3,4,5
|
8-9-і |
з навчанням українською мовою і вивченням двох іноземних мов |
Таблиця 3 до Типової освітньої програми наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405 |
6,7 |
10-11-і |
з навчанням українською мовою та профілем (англійська мова) |
Таблиці 2,3 до Типової освітньої програми наказу Міністерства освіти і науки України від 28.11.2019 № 1493 |
8,9 |
Загальний обсяг навчального навантаження
Клас |
Кількість годин на рік |
|
|
очна форма |
дистанційна форма |
1А |
805 |
- |
2А 2Б |
875 875 |
- |
3А 3Б |
910 - |
- 875 |
4А 4Б |
910 - |
- 875 |
Всього |
4375 |
1750 |
5А 5Б |
1085 1085 |
- - |
6А 6Б |
1190 -
|
- 1102,5 |
7А 7Б |
1225 - |
- 1190 |
8А 8Б |
1260 - |
- 1137,5 |
9А 9Б |
1260 - |
- 1190 |
Всього |
7105 |
4620 |
10А 10Б |
1260 - |
- 1260 |
11А 11Б |
1260 - |
- 1137,5 |
Всього |
2520 |
2310 |
Разом |
14000 |
8680 |
Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у навчальних планах.
Форм здобуття загальної середньої освіти
Відповідно до статті 9 Закону України «Про освіту», враховуючи наявність необхідних ресурсів (матеріально-технічного, кадрового, навчально-методичного, інформаційного забезпечення освітньої діяльності) загальна середня освіта у школі організована за такими формами:
- інституційна (очна (денна); дистанційна)
- індивідуальна (екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж).
Організація освітнього процесу з використанням технологій
дистанційного навчання .
В залежності від безпекової ситуації в країні можуть використовуватись технології дистанційного навчання під час організації здобуття освіти за різними формами (очною (денною) заочною, екстернатною, сімейною (домашньою), педагогічним патронажем).
Рішення про використання технологій дистанційного навчання в освітньому процесі приймається педагогічною радою закладу освіти упродовж навчального року у випадку настання обставин, що потребують організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.
Під час надзвичайних обставин заклад освіти може організовувати освітній процес із використанням технологій дистанційного навчання за допомогою технічних засобів комунікації, доступних для учасників освітнього процесу.
Відповідно до змісту, обсягу навчального матеріалу та з урахуванням технічних можливостей учитель самостійно визначає режим онлайн – уроків (синхроний/асинхроний).
Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, який діє з 1 січня 2021 року, передбачає вимоги до організації роботи з технічними засобами навчання, зокрема комп’ютерами, планшетами, іншими гаджетами.
Так, обмежено час безперервної роботи з технічними засобами навчання:
- для учнів 1 класу – не більше 10 хвилин;
- для учнів 2-4 класів – не більше 15 хвилин;
- для учнів 5-7 класів – не більше 20 хвилин;
- для учнів 8-9 класів – 20-25 хвилин;
- для учнів 10-11 (12) класів на 1-й годині занять – до 30 хвилин, на 2-й годині занять – 20 хвилин;
- при здвоєних навчальних заняттях для учнів 10-11 (12) класів – не більше 25-30 хвилин на першому навчальному занятті та не більше 15-20 хвилин на другому навчальному занятті.
Отже, тривалість навчальних занять, визначена Законом “Про повну загальну середню освіту", зберігається: 35 хвилин для 1 класу, 40 хвилин для 2-4 класів, 45 хвилин для 5-12 класів. Обмежується лише час безперервної роботи з комп’ютером для уникнення ризиків для здоров’я.
Час безперервної роботи з комп’ютером вчитель може використовувати для синхронної взаємодії (онлайн) – для пояснення або загального огляду матеріалу навчального заняття, практичного закріплення вивченого, застосування інтерактивних прийомів навчання, перевірки результатів навчання тощо.
Решту часу навчального заняття вчитель організовує роботу в асинхронному режимі, тобто офлайн, без комп’ютера. Учні можуть виконувати вправи у робочому зошиті, працювати з текстом і завданнями у підручнику, виконувати творчі завдання тощо. Також наприкінці заняття вчитель може повернутися до режиму відеоконференції (для обговорення виконаних завдань, рефлексії, роботи з електронною освітньою платформою тощо).
Відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою школи, організовується в синхронному режимі.
Забезпечується безумовне переривання освітнього процесу , що здійснюється в будівлі закладу освіти, у разі включення сигналу “повітряна тривога” або інших сигналів оповіщення. За можливість, продовжувати навчальний процес в укритті, а після відбою тривоги повернутися до приміщень закладу освіти, організувавши освітній процес з урахуванням необхідного корегування.
Використання технологій дистанційного навчання може здійснюватися на підставі особистої заяви повнолітньої особи або одного з батьків учня (для неповнолітніх осіб) зі складанням індивідуального навчального плану. У заяві підтверджується наявність в учня умов для дистанційного навчання в синхронному та асинхронному режимах, зокрема доступу до мережі Інтернет, персонального комп'ютера (з можливістю використання засобів аудіо», відеоконференнзв'язку).
Дистанційна форма: її організовують для учнів і учениць, які не можуть відвідувати школу очно. Наприклад, через стан здоровʼя, відбування покарання, збройний конфлікт, воєнний стан, проживання (перебування) за кордоном, на тимчасово окупованій території України, епідемії, наслідки природних і техногенних катастроф.
Дистанційне навчання здійснюється відповідно до освітньої програми закладу освіти та має забезпечуєвиконання суб’єктами дистанційного навчання державних стандартів освіти.
Організація здобуття освіти за дистанційною формою здійснюється виключно за бажанням учнів, їх батьків(за письмовою заявою). Батьки створюють належні та безпечні умови навчання, виховання і розвитку дитини, яка здобуває освіту за дистанційною формо
Дистанційне навчання забезпечується із використанням:
- Всеукраїнської школи онлайн https://lms.e-school.net.ua/;
- Інформаційно-комунікаційної автоматизованої системи Єдина Школа https://eschool-ua.com;
- Ефективних інструментів для спілкування та спільної роботи платформу Workspace for Education, https://support.google.com/a/answer/134628;
- Цифрової платформи видавництва Macmillan Education з англійської мови для роботи онлайн;
- Цифрової платформи для роботи онлайн Edelsa digital з іспанської мови;
- Онлайн-сервісів, які дозволяють створювати інтерактивні вправи; LearningApps.org (LearningApps.org), https:// kahoot.com, https://www.mentimeter.com, https://quizlet.com;
- Сервісів робочих зошитів, робота з ними в онлайн режимі через https://www.liveworksheets.com, https://wizer.me
- Віртуальної дошки Padlet.com;
- Каналу Міністерства освіти України https://www.youtube.com/c/MONUKRAINE;
- Курсів платформ Prometheus https://prometheus.org.ua/, EdEra https://www.ed-era.com/;
- Безоплатної платформи для дистанційного навчання, де є доступ до інтерактивних підручників “Нові знання”;
- Електронної платформи “Мій Клас”, яка допомагає провести дистанційні уроки, де зібрані готові завдання та тести різних видів складності, є можливість автоматично перевіряти роботи учнів та виставляти оцінки, вчитель може створювати свої робочі програми на сайті.
Організація здобуття освіти за індивідуальною формою (екстернатом, сімейною (домашньою) формою, педагогічним патронажем)
Індивідуальне навчання може бути організоване за однією із трьох індивідуальних форм - екстернатною (екстернатом), сімейною (домашньою) формою, педагогічним патронажем. Відповідна форма зазначається в заяві про зарахування (переведення).
Для індивідуальної форми навчання є обов’язковим розроблення та затвердження індивідуального навчального плану.
Індивідуальний навчальний план розробляється закладом на основі навчального плану, що є складовою освітньої програми (типової або іншої освітньої програми, обраної для засвоєння здобувачем освіти) і забезпечує виконання Державного стандарту освіти. Виконання інваріантної частини (опанування базових, вибірковообов’язкових предметів) навчального плану освітньої програми при організації навчання за індивідуальною формою учнів будь-якого класу є обов'язковим.
Індивідуальна освітня траєкторія учня реалізується на підставі індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану, що розробляється педагогічними працівниками у взаємодії з учнем та/або його батьками, схвалюється педагогічною радою закладу освіти, затверджується його керівником та підписується батьками.
Екстернат може організовуватися для осіб зазначентх у Розділі ІІ Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти.
Для проведення оцінювання за екстернатною формою навчання наказом директору школи створюється комісія, затверджується її склад (голова та члени комісії), а також графік проведення оцінювання та перелік завдань з навчальних предметів. Протокол оцінювання результатів навчання складається за формою згідно з додатком 2 до цього Положення
про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти.
Річне оцінювання проводиться з усіх навчальних предметів, обов’язкових для вивчення відповідно до освітньої програми.
Протягом одного навчального року екстерн може пройти оцінювання за один або кілька класів у межах одного або декількох рівнів повної загальної середньої освіти.
Сімейна (домашня) форма може бути організована для осіб віком до 18 років, батьки, інші законні представники яких виявили бажання організовувати освітній процес самостійно з урахуванням здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду своїх дітей, для забезпечення їх індивідуального темпу засвоєння освітньої програми.
Здобувачі освіти за сімейною (домашньою) формою проходять підсумкове (семестрове та річне, що здійснюється за результатами семестрового) оцінювання, а також атестацію.
Наказом директору школи створюється комісія, затверджується її склад (голова та члени комісії), а також графік проведення оцінювання та перелік завдань з навчальних предметів.
Опис інструментарію оцінювання
Згідно Закону України «Проповну загальну середню освіту» кожен учень має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти.
Основними видами оцінювання результатів навчання учнів є поточне, підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання та державна підсумкова атестація. За вибором школи оцінювання здійснюється за системою оцінювання, визначеною законодавством.
Оцінювання результатів навчання та особистісних надбань учнів у 1-4 класах здійснюється відповідно до наказу МОН України від 13.07.2021 №813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти».
Відповідно п.28 Державного стандарту початкової освіти отримання даних та формулювання суджень про результати навчання учнів здійснюються у процесі формувального та підсумкового оцінювання.
Оцінювання результату навчання учнів 1-2 класів здійснюється вербально, у Свідоцтві досягнень позначається «+».
Оцінювання результату навчання учнів 3-4 класів здійснюється, за рішенням педагогічної ради (протокол № 7 від 29 серпня 2024 р ) за рівнями : початковий, середній достатній, високий. У Свідоцтві досягнень позначається П/ С/Д/В.
Формулювання оцінювальних суджень, визначення рівня результату навчання здійснюється на основі Орієнтовної рамки оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів ЗЗСО (Додаток 1 до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти. Наказ МОН України від 13.07.2021 №813.
Оцінюванню підлягають результати навчання з навчальних предметів / інтегрованих курсів обов’язкового освітнього компонента навчального плану. За рішенням педагогічної ради (протокол № 7 від 29 серпня 2024 р ) оцінювання результатів навчання складників вибіркового освітнього компонента:
- у 5А, 5Б та 6 А класах Міжгалузевий інтегрований курс "СТЕМ";
- у 8А класі курс за вибором “Підприємництво і фінансова грамотність” та "Медіаграмотність;
- у 10А та 11 А класах курси за вибором «Література Великої Британії та США» та «Основи перекладу» здійснюється в класних журнала за системою оцінювання, визначеною законодавством.
Поточне та підсумкове оцінювання результатів навчання учнів здійснюють відповідно до вимог навчальних програм із застосуванням таких основних форм та способів:
усної (зокрема шляхом індивідуального, групового та фронтального опитування);
письмової (зокрема шляхом виконання діагностичних, самостійних та контрольних робіт, тестування, організації роботи з текстами, діаграмами, таблицями, графіками, схемами, контурними картами тощо);
цифрової (зокрема шляхом тестування в електронному форматі);
практичної (зокрема шляхом організації виконання різних видів експериментальних досліджень та навчальних проєктів, виготовлення виробів, роботи з біологічними об’єктами, хімічними речовинами тощо).
За рішенням педагогічної ради (протокол № 7 від 29 серпня 2024 р ) у 5-х класах адаптаційний період вересень- жовтень 2024/2025 н.р., впродовж якого нездійснюється поточне та тематичне оцінювання.
Оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів "Мистецтво" та «Фізична культура» у 5-6 класах відбувається за двобальною шкалою зараховано/незараховано.Оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів "Мистецтво" та «Фізична культура» у 7 класі відбувається за 12-бальною шкалою.
Свідоцтво досягнень відображає результати навчальних досягнень учнів 5-7 класів НУШ з усіх навчальних предметів та інтегрованих курсів, визначених освітньою програмою школи.
Заповнення Свідоцтва досягнень учнів 5-7 класів НУШ здійснюється відповідно до наказу МОН від 01.04.2022 № 289 з урахуванням інструктивно-методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році.
Оцінка за ведення зошитів з математики та іноземних мов у 5-11 класах виставляється у класний журнал, але на враховується при виставленні тематичної оцінки.
Оцінка за ведення зошитів з української мови виставляється у класний журнал, але у 5-7 класах на враховується при виставленні тематичної оцінки, в 8-11 класах - враховується при виставленні тематичної оцінки.
При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми. При цьому окрема тематична атестація не проводиться.
Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При враховуються динаміка особистих навчальних досягнень учнів з предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту.
Річне оцінювання здійснюється на підставі семестрових або скоригованих семестрових оцінок. Річна оцінка не обов’язково є середнім арифметичним від оцінок за І та ІІ семестри. При виставленні річної оцінки враховуються: важливість тем, які вивчались у І та ІІ семестрах; тривалість їх вивчення та складність змісту; динаміка особистих навчальних досягнень учня з предмета протягом року; уміння застосовувати учнем набут протягом навчального року знання тощо.
Семестрова і річна оцінки можуть підлягати коригуванню (пункт 3.2. Інструкції з ведення класного журналу 5–11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів; пункти 9–10 Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу.
Якщо рівень результатів навчання учня(учениці) визначити неможливо з якихось причин, у класному журналі та свідоцтві досягнень, табелі навчальних досягнень роблять запис«неатестований(а)(н/а)».
Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами здійснюють відповідно до індивідуальної програми розвитку, що розробляється на основі висновку фахівців інклюзивно-ресурсного центру, де зазначено труднощі функціонування, обмеження життєдіяльності таз доров’я,що можуть впливати на ефективність застосування певних формоцінювання .
Облік результатів тематичного, семестрового, річного оцінювання та оцінювання груп результатів навчання здійснюється в класному журналі в окремих колонках без зазначення дати.
При здійсненні семестрового оцінювання учнів з тимчасово окупованих територій, з числа внутрішньо переміщених осіб і тих, хто повернулися на постійне місце проживання, зараховуються всі оцінки, які вони отримали впродовж семестру незалежно від місця навчання та форми здобуття освіти. Учні можуть подавати:
- інформаційні довідки про період навчання із зазначенням переліку предметів, окремих тем та результатів оцінювання, видані закладами освіти, в яких вони тимчасово навчались;
- інформацію з електронних журналу та щоденника за попереднім місцем навчання.
Якщо в учнів, які повернулися на постійне місце проживання та з тимчасово окупованих територій, відсутні обліковані результати оцінювання за попереднім місцем навчання, школа проводе підсумкове семестрове оцінювання у вигляді контрольної роботи, тестування, співбесіди тощо (у тому числі за допомогою технологій дистанційного навчання).
Особливості організації освітнього процесу
У початковому курсі мовна-літературної освіти виділено такі змістовні лінії: «Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо медіа», «Досліджуємо мовні явища». Змістові лінії реалізуються через такі інтегровані курси і навчальні предмети:
- клас – інтегрований курс «Навчання грамоти»,
- клас – навчальні предмети «Українська мова», «Читання»,
3, 4 класи –навчальні предмети «Українська мова», «Літературне читання».
Освітня галузь «Іншомовна» реалізується через окремий предмет – «Іноземна мова» (англійська).
Освітня галузь "Математична" реалізується через окремий предмет, відповідно, - "Математика". Реалізація мети і завдань початкового курсу математики здійснюється за такими змістовими лініями: «Числа, дії з числами. Величини», «Геометричні фігури», «Вирази, рівності, нерівності», «Робота з даними», «Математичні задачі і дослідження».
Освітні галузі «Природнича», «Соціальна і здоров’язбережувальна», «Громадянська та історична». Зазначені освітні галузі в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» за різними видами інтеграції (тематична, процесуальна, міжгалузева; в межах однієї галузі; на інтегрованих уроках, під час тематичних днів, в процесі проектної діяльності)за активного використання міжпредметних зв’язків, організації різних форм взаємодії учнів. Для розв'язання учнями практичних завдань у життєвих ситуаціях залучаються навчальні результати з інших освітніх галузей.
Освітня галузь «Інформатична» реалізується через окремий предмет, відповідно, - «Інформатика» з 2 класу.
Зміст технологічної освітньої галузі реалізується через навчальний предмет «Дизайн і технології». Реалізація мети і завдань навчального предмета здійснюється за такими змістовими лініями: «Інформаційнокомунікаційне середовище», «Середовище проектування», «Середовище техніки і технологій», «Середовище соціалізації».
Освітня галузь «Фізкультурна» реалізується окремим предметом «Фізична культура», мета і завдання якого реалізуються за такими змістовими лініями: «Рухова діяльність», «Ігрова та змагальна діяльність».
Мистецька освітня галузь реалізується через предмети вивчення за окремими видами мистецтва: музичне мистецтво, образотворче мистецтво за умови реалізації упродовж циклу навчання всіх очікуваних результатів галузі.
Відповідно до рішення педагогічної ради (протокол № 7 від 29 серпня 2024 р ) та враховуючи освітні запити батьків учнів з метою забезпечення умов для якісного оволодіння учнями англійської мови підсилено з варіативного складника додатковою годиною у 1-А класі 2+1 години, 2А, 2Б, 3А, 4А класах (з очною формою навчання) 3+1 години.
Базові навчальні предмети, що становлять інваріантну складову змісту середньої освіти, є обов'язковими і вивчатимуться на рівні державного стандарту на всіх рівнях. Профільні загальноосвітні предмети - це той цикл предметів, який реалізуватиме цілі, завдання і зміст кожного конкретного профілю. Профільно вивчаються – іноземна мова (англійська), додатково у інваріативну частину входить: з 5 класу друга іноземна мова (іспанська/німецька), 10А клас – Література Великої Британії та Країнознавство, 11А клас - Література США, основи перекладу.
Відповідно до навчального плану педагогічні працівники навчального закладу самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали, форми, методи, засоби навчальної роботи, що мають забезпечувати виконання статутних завдань та здобуття освіти на рівні державних стандартів.
На підставі рішення педради школи(протокол № 7 від 29 серпня 2024 р ) та враховуючи освітні запити батьків Варіативна складова навчальних планів:
Класи з очною формою навчання |
використовується на: |
години |
1А |
-підсилення вивчення англійської мови |
1 година |
2А,2Б 3А, 4А |
-підсилення вивчення англійської мови |
1 година |
8А |
-вивчення курсу за вибором « Підприємництво і фінансова грамотність» |
1 години |
8А |
- вивчення курсу за вибором «Медіаграмотність» |
0,5 години |
10А
|
-друга іноземна мова (німецька/іспанська) -спецкурс “Література Великої Британії та США” |
1,5 години
2 години |
11А
|
-друга іноземна мова (німецька/іспанська) -спецкурс “Література Великої Британії та США” - спецкурс “Основи перекладу” |
1,5 години
2 години
1 година |
Враховуючи особливості організації освітнього процесу та індивідуальні освітні потреби учнів, для вивчення у 5-6-х класах ( з очною формою навчання) обраний міжгалузевий інтегрований курс “СТЕМ”. 1 година “СТЕМ” у 5-6-х класах викладається англійською мовою.
У 8А класах запроваджено курс за вибором “Підприємництво і фінансова грамотність” та продовжується вивчення курсу за вибором «Медіаграмотність». Компетентність “підприємливість та фінансова грамотність” визначена в Законі України “Про освітуˮ як одна з 11 ключових компетентностей, що є обов’язковою для формування у здобувачів базової середньої освіти, реалізується в тісному взаємозв’язку з іншими ключовими компетентностями.
Спеціальні курси, які вивчаються у 10А та 11А класах «Література Великої Британії та США» та «Основи перекладу», разом із профільними предметами відображають специфіку конкретного профілю навчання і визначають його сутність. Він призначений для доповнення, поглиблення змісту предмету «Іноземна мова». Спеціальні курси реалізуються за рахунок додаткових годин та перерозподілу годин між предметами, що регулюється відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 10 серпня 2018 року №1/11-8487.
Облік та оцінювання навчальних досягнень з інтегрованого курсу “Підприємництво і фінансова грамотність” здійснюється в класних журналах.
Враховуючи матеріально-технічну та кадрову забезпеченість закладу з метою збереження рівня вивчення англійської та німецької/іспанської мов години навчального навтаження для перерозподілу між освітнімі галузями використано :
Клас |
Предмет |
Мінімальна кількість навчальних годин |
Кількість годин в навчальному плані |
5-А
5-Б |
-Українська література -Англійська мова -Пізнаємо природу (інтегрований курс) -Математика
|
1,5 3,5 1,5
4 |
2 5 2
5 |
Вибірковий освітній компонент: |
|||
-Друга іноземна мова (німецька/іспанська)
-Міжгалузевий інтегрований курс «СТЕМ» |
|
2
2 |
|
Всього годин навчального навантаження для перерозподілу між освітніми галузями |
7,5 годин |
||
6-А |
-Українська література -Математика -Англійська мова -Пізнаємо природу (інтегрований курс) -Географія -Інтегрований курс «Досліджуємо історію і суспільство»
|
1,5 4 3,5 1
1 1,5 |
2 5 5 2
2 2
|
Вибірковий освітній компонент: |
|||
-Друга іноземна мова (німецька/іспанська)
-Міжгалузевий інтегрований курс «СТЕМ» |
|
2
2 |
|
Всього годин навчального навантаження для перерозподілу між освітніми галузями |
9,5 годин |
||
6-Б |
-Українська література -Математика -Англійська мова -Пізнаємо природу (інтегрований курс) -Географія -Інтегрований курс «Досліджуємо історію і суспільство» -Зарубіжна література
|
1,5 4 3,5 1
1 1,5
1 |
2 5 4 2
2 2
1,5 |
|
Вибірковий освітній компонент: |
||
|
-Друга іноземна мова (німецька/іспанська) |
|
2
|
Всього годин навчального навантаження для перерозподілу між освітніми галузями |
7 годин |
||
7-А |
-Українська література -Алгебра -Геометрія -Англійська мова -Хімія -Інформатика -Історія України |
1,5 2,5 1,5 3,5 1 1 0,5 |
2 3 2 5 1,5 1,5 1
|
|
Вибірковий освітній компонент: |
||
|
-Друга іноземна мова (німецька/іспанська) |
|
2
|
Всього годин навчального навантаження для перерозподілу між освітніми галузями |
6,5 годин |
||
7-Б |
-Українська література -Алгебра -Геометрія -Англійська мова -Хімія -Інформатика -Історія України |
1,5 2,5 1,5 3,5 1 1 0,5 |
2 3 2 4 1,5 1,5 1
|
|
Вибірковий освітній компонент: |
||
|
-Друга іноземна мова (німецька/іспанська) |
|
2
|
Всього годин навчального навантаження для перерозподілу між освітніми галузями |
5,5 годин |
Кількість навчальних годин , визначена у навчальному плані на вивчення другої іноземної мови (німецька/іспанська 2 години) не включається до максимального показника навчального навантаження. передбаченого на мовно-літературну освітню галузь.
Кількість навчальних годин на вивчення кожної окремої галузі у 5-7 класах в межах кількості годин, визначених Типовою освітньою програмою для відповідної освітеьої галузі (додатки 1,2 до Типової освітньої програми для 5-9 класу закладів загальної середньої освіти наказу Міністерства освіти і науки України від 09.08.2024 № 1120).
З метою недопущення перевантаження учнів, які здобувають освіту за дистанційною формою (як окремою), враховуючи що вони опановують дві освітні програми одночасно навчаючись в закладі освіти країни перебування та в закладі освіти України, кількість годин на вивчення першої іноземної мови (англійська)у 5-7 класах з дистанційною формою навчання збільшено до 4 годин на тиждень з урахуванням години навчального навтаження для перерозподілу між освітнімі галузями.
Навчальне навантаження у класах з дистанційною формою навчання забезпечує виконання Державного стандарту.
Розподіл навчальних годин за темами, розділами, вибір форм, методів і засобів навчання, вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення очікуваних результатів, зазначених у програмі.
Враховуючи матеріально-технічну та кадрову забезпеченість закладу, з метою збереження рівня вивчення другої іноземної мови та формування в учнів належного рівня математичної компетентності, а також з метою недопущення перевантаження учнів, які здобувають освіту за дистанційною формою (як окремою), враховуючи що вони опановують дві освітні програми одночасно навчаючись в закладі освіти країни перебування та в закладі освіти України , зроблено перерозподіл годин між навчальними предметами таким чином:
Клас |
Предмет |
Було годин |
Стало годин |
8Б |
Інформатика |
2 |
1 |
Перша іноземна мова (англійська) |
5 |
4 |
|
9Б |
Перша іноземна мова (англійська) |
5 |
4 |
Інформатика |
2 |
1 |
10 А |
Фізика і астрономія |
3 |
2,5 |
Друга іноземна мова ( німецька/іспанська) |
3 |
1,5 |
|
Біологія |
2 |
1,5 |
|
11 А |
Друга іноземна мова ( німецька/іспанська) |
3 |
1,5 |
Фізика і астрономія |
4 |
3 |
10 Б |
Фізика і астрономія |
3 |
2,5 |
Друга іноземна мова ( німецька/іспанська) |
3 |
1,5 |
|
Перша іноземна мова (англійська) |
5 |
4 |
|
Зарубіжна література |
1 |
1,5 |
|
11 Б |
Фізика і астрономія |
4 |
3 |
Друга іноземна мова ( німецька/іспанська) |
3 |
1,5 |
|
10А та 11А |
Захист України |
1,5 |
2 |
На виконання протоколу доручень Київської міської державної адміністрації № 005-10 від 19.06.2024 предмет "Захист України" у 10-11 класах у 2024-2025 навчальному році викладається в обсязі 2 години на тиждень ( 1,5+0,5 за рахунок додаткових годин)
Уроки з фізичної культури, згідно із частиною четвертою статті 26 Закону України "Про фізичну культуру і спорт", є обов'язковими і проводяться три рази на тиждень, що відображено у навчальному плані школи. Враховуючи кадрове та матеріально-технічне забезпечення обрано такі варіативні модулі для вивчення предмета «Фізична культура»:
1класи |
2 класи |
3 класи |
4 класи |
1. Легка атлетика 2. Гімнастика 3. Ігри |
1. Легка атлетика 2. Гімнастика 3. Гімнастика та м'яч 4. Легка атлетика 5. Легка атлетика та футбол |
1. Легка атлетика 2. Гімнастика 3. Гімнастика та м'яч 4. Легка атлетика 5. Легка атлетика та футбол |
1.Гімнастика 2. Види пересувань 3. Володіння м'ячем 4. Ігрова та змагальна діяльність 5. Формувальні вправи |
5-7 -ті класи |
8-11-ті класи |
1. Мініфутбол 2. Бадмінтон 3. Дитяча легка атлетика 4. Волейбол 5. Малюкбол 6. Тенісбол 7. Настільний теніс 8. Баскетбол 3х3 9. Рухливі ігри 10. Шахи 11. Шашки 12. Чирлідінг 13. Баскетбол 14. Доджбол |
1. Легка атлетика; 2. Футбол; 3. Волейбол; 4. Баскетбол. |
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 "Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти" години фізичної культури не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
У 8-х-9-х класах освітня галузь «Технологія» реалізується через предмети «Інформатика» та «Трудове навчання».
Обрано такі модулі для вивчення предмета «Трудове навчання» у 5-11 класах:
І семестр |
ІІ семестр |
5 клас: І модуль – «Основи дизайну та конструювання" - «Інтер'єрна прикраса для оселі»(декор у сучасному кухонному інтер'єрі панно "Дари осені") – «Від народних традицій до сучасності»(новорічні та різдвяні прикраси) |
5 клас: ІІ модуль – «Основи технології та конструкційних матеріалів»: - «Сувенір мого краю»(сувенірнамагніті). ІІІ модуль – «Предмети інтер'єру": – «Корисна річ для моєї родини»(підставка під гарячу чашку)
|
6 клас: І модуль – «Основи дизайну та конструювання": - «Корисна річ для моєї родини»( ключниця настінна); - «Інтер'єрна прикраса для оселі» (панно в техніці "кінусайга")
|
6 клас: ІІ модуль – «Основи технології та конструкційних матеріалів»: - "Український сувенір"(брелок дя ключів) ІІІ модуль – «Предмети інтер'єру"(прикраса в оселю чи класну кімнату) |
7 клас: І модуль - «Промисловий дізайн». ІІ модуль – «Дізайн середрвища». |
7 клас: ІІІ модуль – «Графічний дізайн»; ІV модуль – «Дізайн традиційного народного побуту». |
8 клас: І модуль – «Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки».
|
8 клас: ІІ модуль – «Технологія побутової діяльності та самообслуговування». |
9 клас: І модуль - «Технологія виготовлення виробів для власних потреб». |
9 клас: ІІ модуль – «Нове життя старим речам»; ІІІ модуль – «Технологія побутової діяльності та самообслуговування». |
Для недопущення перевантаження учнів необхідно враховувати їх навчання в закладах освіти іншого типу (художніх, музичних, спортивних школах тощо). Так, у школі за рішенням педагогічної ради, при оцінюванні учнів дозволяється враховувати результати їх навчання з відповідних предметів (музика, фізична культура та ін.) у позашкільних закладах.
Гранична наповнюваність класів та тривалість уроків встановлюються відповідно до Закону України "Про повну загальну середню освіту".
Поділ класів на групи при вивченні окремих предметів здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002№ 128 «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсувального типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 6 березня 2002 року за № 229/6517 (зі змінами).
Предмети, на вивчення яких передбачено 0.5 та 1,5 години на тиждень, вивчатимуться наступним чином:
Предмет |
Клас |
Кількість годин за робочим навчальним планом |
І семестр |
ІІ семестр |
Основи здоров’я |
8 |
0,5 |
8б-1 |
8а-1 |
Основи здоров’я |
9 |
0,5 |
1 раз на тиждень |
- |
Мистецтво |
8 9 |
0,5 |
- |
1 раз на тиждень |
Історія України |
8 |
1,5 |
8а-2 8б-1 |
8а-1 8б-2 |
Історія України |
9 |
1,5 |
1 |
2 |
Географія |
9 |
1,5 |
2 |
1 |
Хімія |
7 |
1,5 |
7а-2 7б-1 |
7а-1 7б-2 |
Інформатика |
7 |
1,5 |
7а-1 7б-2 |
7а-2 7б-1 |
Зарубіжна література |
6Б |
1,5 |
1 |
2 |
Основи безпеки життєдіяльності вивчаються таким чином: 8-9 клас вивчається курс «Основи здоров’я»; в 10-11-х класах курс інтегрований з курсом фізичної культури.
Освітня галузь «Математика» в 7-9-х класах реалізується через предмети «Алгебра» та «Геометрія»
Освітня галузь «Математика» в 10-11-х класах реалізується через предмети «Алгебра і початки аналізу» та «Геометрія»
Предмет "Фізика та астрономія" викладається як один предмет за програмою авторського колективу під керівництвом Ляшенко О.І.
На підставі спільного рішення педради вибірково-обов’язкові предмети вивчаються за рахунок предметів «Інформатика» та «Мистецтво».
Предмети, на вивчення яких передбачено 0.5, 1,5, 2,5 та 3,5 годин на тиждень, вивчатимуться наступним чином:
Предмет |
Клас |
Кількість годин за робочим навчальним планом |
І семестр |
ІІ семестр |
Історія України |
10 |
1,5 |
2 |
1 |
Географія |
10 |
1,5 |
10а-1 10б-2 |
10а-2 10б-1 |
Хімія |
10 |
1,5 |
1 |
2 |
Фізика і астрономія |
10 |
2,5 |
3 |
2 |
Друга іноземна мова(ісп./нім.) |
10 |
1,5 |
1 |
2 |
Історія України |
11 |
1,5 |
1 |
2 |
Друга іноземна мова(ісп./нім.) |
11 |
1,5 |
2 |
1 |
Біологія |
10А |
1,5 |
2 |
1 |
Інформатика |
10 |
1,5 |
10а-1 10б-2
|
10а-2 10б-1
|
Мистецтво |
11 |
1,5 |
2 |
1 |
Мистецтво |
10 |
1,5 |
10а-2 10б-1 |
10а-1 10б-2 |
Інформатика |
11 |
1,5 |
11а-2 11б-1 |
11а-1 11б-2 |
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
Відповідно до постанови КМУ № 841 від 23 липня 2024 року установити тривалість 2024/25 навчального року з 2 вересня 2024 р. до 30 червня 2025 року.
Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:
2 вересня – свято день Знань;
Навчальні заняття:
І семестр - 02.09.2024-27.12.2024
ІІ семестр - 13.01.2025-30.05.2025
канікули:
осінні - 2610.2024-03.11.2024
зимові - 28.12.2024-12.01.2025
весняні - 22.03.2025-30.03.2025
Додаткові тижневі канікули для учнів 1-х класів: 08.02.2025-16.02.2025.
Тривалість канікул у закладах освіти протягом навчального року не може становити менше 30 календарних днів (п.4 ст.10 Закону України "Про повну загальну середню освіту")
Останній дзвоник: 30 травня 2025
Відповідно до Закону України «Про освіту» тривалість уроків у 1-х класах – 35 хвилин, у 2-3-х класах – 40 хвилин, 5-11-х – 45 хвилин.
Режим роботи школи визначено на основі Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року № 2205, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394
І зміна
|
1-ші класи |
перерва |
2А-4А |
перерва |
5А-11А |
Перерва |
1 урок |
9:00-9:35 |
9:35-9:55 |
9:00-9:40 |
9:40-9:55 |
9:00-9:45 |
9:45-9:55 |
2 урок |
9:55-10:30 |
10:30-10:50 |
9:55-10:35 |
10:35-10:50 |
9:55-10:40 |
10:40-10:50 |
3 урок |
10:50-11:25 |
11:25-11:55 |
10:50-11:30 |
11:30-11:55 |
10:50-11:35 |
11:35-11:55 |
4 урок |
11:55-12:30 |
12:30-12:50 |
11:55-12:35 |
12:35-12:50 |
11:55-12:40 |
12:40-12:50 |
5 урок |
12:50-13:25 |
|
12:50-13:30 |
13:30-13:55 |
12:50-13:35 |
13:35-13:55 |
6 урок |
|
|
13:55-14:35 |
|
13:55-14:40 |
14:40-14:50 |
7 урок |
|
|
|
|
14:50-15:35 |
15:35-16:20 |
8 урок |
|
|
|
|
15:45-16:30 |
|
Директор школи Наталія ВІННІК
Додоток 10
Перелік типових навчальних програм для 1-4-х класів у 2024/2025 навчальному році
Освітня галузь |
Типова навчальна програма |
Підручники |
|
Назва |
автор(и) |
|
|
Мовно-літературна освітня галузь 1 клас – інтегрований курс «Українська мова. Навчання грамоти» 2 клас – окремі навчальні предмети «Українська мова» , «Читання» 3 клас – навчальні предмети «Українська мова», Літературне читання» 4 клас- навчальні предмети «Українська мова», Літературне читання»
|
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1-2 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
|
Савченко О. Я.
Савченко О. Я.
|
1 клас- М.С. Вашуленко, О. В. Вашуленко «Українська мова. Буквар.» у 2-х частинах
2 клас – М. С. Вашуленко, С. Г. Дубовик «Українська мова та читання» у 2-х частинах
3 клас-К. Пономарьова, Л. Гайова «Українська мова та читання» І частина, О. Савченко «Українська мова та читання» ІІ частина
4 клас - К. Пономарьова, Л. Гайова «Українська мова та читання» у 2-х частинах
|
Математична 1-4-класи - Математика
|
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1-2 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
|
Савченко О. Я.
Савченко О. Я. |
1 клас – С. Скворцова, О. Онопрієнко «Математика» 2 клас – Н. Листопад «Математика» 3 клас – С. Скворцова, О. Онопрієнко «Математика» 4 клас – С. Скворцова, О. Онопрієнко «Математика» |
Природнича, громадянська та історична, соціальна та здоров'язбережувальна освітні галузі 1-4 – класи – Я досліджую світ
|
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1-2 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
|
Савченко О. Я.
Савченко О. Я. |
1 клас- Т.Гільберг, С.Тарнавська, Н. Павич «Я досліджую світ» у 2-х частинах 2 клас- Т.Гільберг, С.Тарнавська, Н. Павич «Я досліджую світ» у 2-х частинах 3 клас- Т.Гільберг, С.Тарнавська, Н. Павич «Я досліджую світ» у 2-х частинах 4 клас -Т.Гільберг, С.Тарнавська, Н. Павич «Я досліджую світ» у 2-х частинах |
Технологічна освітня галузь 1-4 класи -Трудове навчання
|
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1-2 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
|
Савченко О. Я.
Савченко О. Я. |
1-4 класи – Л. Г. Роговська «Маленький трудівничок» |
Інформатична 1-4 класи-Інформатика |
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1-2 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
|
Савченко О. Я.
Савченко О. Я |
1-4 класи – Т. Гільберг, О. Суховірський, Л. Грубіян, С. Тарнавська «Інформатика» |
Мистецька 1-4 класи – «Образотворче мистецтво», «Музичне мистецтво» |
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1-2 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
|
Савченко О. Я.
Савченко О. Я |
1-4 класи-О. В. Калініченко, Л. С. Аристова «Мистецтво» |
Іншомовна галузь 1-4 класи – «Англійська мова» |
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1-2 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
|
Савченко О. Я.
Савченко О. Я |
1 клас- Пухта Герберт, Ґернґрос Ґюнтер, Льюіс-Джонс Пітер «Англійська мова» 2 клас- Пухта Герберт «Англійська мова» 3 клас - Пухта Герберт «Англійська мова» 4 клас – С.С. Губарєва, О. М. Павліченко «Англійська мова»
|
Перелік модельних навчальних програм для 5-7-х класів у 2024/2025 навчальному році
Освітня галузь |
Модельна навчальна програма |
Підручники |
|
назва |
автор(и) |
|
|
Мовно-літературна (українська мова, українська та зарубіжна літератури) |
Модельна навчальна програма «Зарубіжна література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти
Модельна навчальна програма «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти
Модельна навчальна програма «Українська література. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти
Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти
Модельна навчальна програма «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти
Модельна навчальна програма «Українська мова. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти
Модельна навчальна програма «Друга іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти
|
Волощук Є.В. Архипова В.П., Січкар С.І., Шило С.Б. Яценко Т.О., Пахаренко В.І., Слижук О.А., Тригуб І.А.
Редько В. Г., Шаленко О.П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І.Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.
Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П.
Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П.
Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М. |
Волощук Є.В., Слободянюк О.М. Авраменко О.М. Авраменко О.М.
Амелія Уолкер, Ненсі Левіс, Маргарита Робінсон
Заболотний О.В., Заболотний В.В.
Заболотний О.В., Заболотний В.В.
Заболотний О.В., Заболотний В.В.
Редько В. Г., Шаленко О. П. |
Математична |
Модельна навчальна програма «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти. |
Скворцова С.О., Тарасенкова Н.А |
Скворцова С.О., |
Природнича |
- Модельна навчальна програма «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти
- Модельна навчальна програма “Фізики для 7–9” для закладів загальної середньої освіти
-Модельна навчальна програма “Біологія 7-9 класи” для закладів загальної середньої освіти
Модельна навчальна програма «Географія. 6-9 класи» для закладів загальної середньої освіти
Модельна навчальна програма «Хімія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти |
Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.
Кремінський Б. Г., Гельфгат І. М. та ін.
Балан П.Г., Кулініч О.М., Юрченко Л.П
Кобернік С. Г., Коваленко Р. Р., Гільберг Т. Г., Даценко Л. М.
автор Григорович О. В. |
Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.
В. Бар’яхтар, Ф. Божинова, С. Довгий, М. Кірюхін, О. Кірюхіна
К.Задорожний, Г. Ягенська, О. Павленко, В. Додь
Кобернік С. Г., Коваленко Р. Р.,
Григорович О. Недоруб О. |
Громадянська та історична освіта |
Модельна навчальна програма «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти
Модельна навчальна програма «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти.
Модельна навчальна програма «Історія України. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти Пометун О. І., Ремех Т. О., Гупан Н. М., Малієнко Ю. Б., Сєрова Г. В.
Модельна навчальна програма «Всесвітня історія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти Пометун О. І., Ремех Т. О., Малієнко Ю. Б., Мороз П. В . |
Гісем О.В., Мартинюк О.О.
Васильків І.Д., Димій І.С., Шеремета Р.В.
Пометун О. І., Ремех Т. О., Гупан Н. М., Малієнко Ю. Б., Сєрова Г. В.
Пометун О. І., Ремех Т. О., Малієнко Ю. Б., Мороз П. В
|
О.Гісем, О.Мартинюк. 2023 р.
Васильків І. Д., Басюк О. Я., Гінкул Г. С., Грисюк Л.
Пометун Олена, Дудар Ольга, Гупан Нестор.
Пометун Олена, Малієнко Юлія, Дудар Ольга. |
Соціальна та здоров’я збережна |
«Здоров'я.безпека та добробут» 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти
|
Воронцова Т.В., Пономаренко В.С., Лаврентьєва І.В., Хомич О.Л.
|
Воронцова Т.В., Пономаренко В.С., Лаврентьєва Мартинюк О.О, Гісем О.О. |
Технологічна |
Модельна навчальна програма «Технології. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти
Модельна навчальна програма «Технології. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти
Модельна навчальна програма «SТEM. 5-6 класи (міжгалузевий інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти |
Терещук А.І., Абрамова О.В., Гащак В.М., Павич Н.М.
Мачача Т. С.
Бутурліна О.В., Артєм’єва О.Є. |
О.Біленко М.Пелагейченко
О.Біленко М.Пелагейченко |
Інформатична |
Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти |
Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. |
Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. |
Мистецька |
Модельна навчальна програма «Мистецтво. 5-6 класи» (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти
Модельна навчальна програма “Мистецтво, 7-9 класи(інтегрований курс) |
Масол Л. М., Просіна О. В
Масол Л.М. , Просіна О.В.
|
Масол Л. М.,, Калініченко О.В.
Масол Л.М. |
Фізична культура |
Модельна навчальна програма «Фізична культура. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» наказ Міністерства освіти і науки України від 22.08.2024 року № 1185
|
Баженков Є. В., Бідний М. В., Ребрина А. А., Данільченко В. О., Коломоєць Г. А., Дутчак М. В.) |
|
Перелік типових навчальних програм для 8-11-х класів у 2024/2025 навчальному році
Клас |
Навчальний предмет |
Типова навчальна програма |
Затверджено грифом МОН/ Рішенням педагогічної ради |
8-мі |
|
|
|
|
Українська мова |
Оновлена навчальна програма 2017 р. "Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів" |
наказ МОН України від 07.06.2017 №804 |
|
Українська література |
Оновлена навчальна програма 2017 р. "Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів" |
наказ МОН України від 07.06.2017 №804 |
|
Перша іноземна мова(англійська) |
Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів |
Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
|
Друга іноземна мова (нім/Ісп) |
Модельна навчальна програма "Іноземна мова 5-9 класи"для закладів загальної середньої освіти , автори Зимомря І.М |
наказ МОН України від 12.07.2021 No795 |
|
Зарубіжна література |
Зарубіжна література. |
наказ МОН України від 07.06.2017 №804 |
|
Історія України |
Історія України. Всесвітня історія |
Наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698 |
|
Всесвітня історія |
Історія України. Всесвітня історія |
Наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698 |
|
Алгебра |
Навчальна програма з математики для загальноосвітніх навчальних закладів для 6-9 класів |
Наказ МОН №804 від 07.06.2017 |
|
Геометрія |
Навчальна програма з математики для загальноосвітніх навчальних закладів для 6-9 класів |
Наказ МОН №804 від 07.06.2017 |
|
Біологія |
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів для 6-9 класів ( Біологія) |
Наказ МОН України від 07.06.2017 року № 804 |
|
Географія |
Географія 6– 9 класи Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів |
наказ МОН № 804 від 07.06.2017 |
|
Фізика |
«Фізика. 7 – 9 класи», навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. |
Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
|
Хімія |
Хімія, 7–9 класи, Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів |
Наказ МОН від 07.06.2017 № 804 |
|
Трудове навчання |
Трудове навчання.НП для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 кл |
Наказ МОН 07.06.2017 №804 |
|
Основи здоров'я |
Навчальна програма з основ здоров’я для 5-9-х класів для загальноосвітніх навчальних закладів . |
Наказ МОН від 07.06.2017 № 804 |
|
Фізична культура |
Навчальна програма для загальноосвітних навчальних закладів 5-9 класи "Фізична культура" |
затверджена наказом МОН від 23.10.2017 № 1407 |
|
Підприємництво та фінансова грамотність |
Модельна навчальна програма «Підприємництво та фінансова грамотність. 8-9 класи» для закладів загальної середньої освіти |
авт. Беспалко І. В., Войтицька Л. В., Тригуб О. В., Ролік В. А. |
9-мі |
|
|
|
|
Українська мова |
Оновлена навчальна програма 2017 р. "Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів" |
наказ МОН України від 07.06.2017 №804 |
|
Українська література |
Оновлена навчальна програма 2017 р. "Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів" |
наказ МОН України від 07.06.2017 №804 |
|
Перша іноземна мова(англійська) |
Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів |
Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
|
Друга іноземна мова (нім/Ісп) |
Модельна навчальна програма "Іноземна мова 5-9 класи"для закладів загальної середньої освіти , автори Зимомря І.М |
наказ МОН України від 12.07.2021 No795 |
|
Зарубіжна література |
Зарубіжна література, 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. |
Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 |
|
Історія України |
Історія України. Всесвітня історія |
Наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698 |
|
Всесвітня історія |
Історія України. Всесвітня історія |
Наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698 |
|
Основи правознавства |
Навчальна програма |
Наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698 |
|
Алгебра |
Навчальна програма для загальноосвітних навчальних закладів 5-9 класи (Алгебра) |
Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
|
Геометрія |
Навчальна програма для загальноосвітних навчальних закладів 5-9 класи (Геометрія) |
Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
|
Біологія |
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів для 6-9 класів ( Біологія) |
Наказ МОН України від 07.06.2017 року № 804 |
|
Географія |
ГЕОГРАФІЯ 6– 9 класи Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів |
Наказ МОН № 804 від 07.06.2017 |
|
Фізика |
«Фізика. 7 – 9 класи», навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. |
Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
|
Хімія |
Хімія, 7–9 класи, Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів |
Наказ МОН від 07.06.2017 № 804 |
|
Трудове навчання |
Трудове навчання. НП для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 кл |
Наказ МОН 07.06.2017 №804 |
|
Фізична культура |
Навчальна програма для загальноосвітних навчальних закладів 5-9 класи "Фізична культура" |
затверджена наказом МОН від 23.10.2017 № 1407 |
10-ті |
|
|
|
|
Українська мова |
Українська мова: програма для ЗНЗ з укр. мовою навч. 10-11 класи. |
чинні з 1 вересня 2018 р. |
|
Українська література |
Українська література: програма для ЗНЗ з укр. мовою навч. 10-11 класи. |
чинні з 1 вересня 2018 р. |
|
Іноземна мова(англійська) |
Навчальна програма з іноземних мов (рівень стандарту, профільний рівень) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл |
затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року |
|
Зарубіжна література |
Зарубіжна література. Програма |
наказ МОН України від 23.10.2017 №1407 |
|
Історія України |
Історія України |
Наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698 |
|
Всесвітня історія |
Всесвітня історія |
Наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698 |
|
Громадянська освіта |
Навчальна програма інтегрованого курсу для 10 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Укладачі програми: Т. Бакка, Н. Беца, П.Вербицька та ін. |
Наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698 |
|
Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія) |
Навчальна програма з математики (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, |
наказ МОН №1407 від 23.10.2017 |
|
Біологія і екологія |
Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти ( 10-11 клас рівень стандарту). |
Наказ МОН України від 23.10.2017 року № 1407 |
|
Географія |
Навчальна програма з географії (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл |
Наказ МОН № 1407 від 23 жовтня 2017 року |
|
Фізика і астрономія |
Фізика, 10-11 класи, рівень стандарту, Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти |
наказ МОН України № 1407 від 23.10.2017 р. |
|
Хімія |
Хімія, 10-11 класи, рівень стандарту, Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти |
наказ МОН України № 1407 від 23.10.2017 р. |
|
Захист України |
Захист України.Рівень стандарту 10-11 кл.ЗЗСО |
наказ МОН від 04.11.2020 №1377 |
|
Мистецтво |
Мистецтво.Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11класи |
чинні з 1 вересня 2018 року |
|
Фізична культура |
Навчальна програма з фізичної культури. Рівень стандарту. Для 10-11 класів ЗЗСО |
Наказ №451 від 22.03.2017р. |
|
Друга іноземна мова (нім/ісп) |
затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року |
затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року |
|
Спецкурс "Література Великобританії та США" |
Література Великобританії/США (спецкурс) |
Журнал «Іноземні мови в навчальних закладах» № 6, 2009. ( рекомендовано МОН України ) |
|
Спецкурс "Країнознавство" |
Навчальна програма елективних курсів з іноземних мов для старшої школи ЗНЗ / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай [та ін.] ; за наук. ред. В. Г. Редька |
протокол комісії з іноземних мов Науково-методичної ради з питань освіти МОН України № 1 від 11.03.2015 р. |
11-ті |
|
|
|
|
Українська мова |
Українська мова: програма для ЗНЗ з укр. мовою навч. 10-11 класи. |
чинні з 1 вересня 2018 р. |
|
Українська література |
Українська література: програма для ЗНЗ з укр. мовою навч. 10-11 класи. |
чинні з 1 вересня 2018 р. |
|
Іноземна мова (англійська) |
Навчальна програма з іноземних мов (рівень стандарту, профільний рівень) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл |
затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року |
|
Зарубіжна література |
Зарубіжна література. Програма |
чинні з 1 вересня 2018 року |
|
Історія України |
Історія України |
Наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698 |
|
Всесвітня історія |
Всесвітня історія |
Наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698 |
|
Математика(алгебра і початки аналізу та геометрія) |
Навчальна програма з математики (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, |
наказ МОН №1407 від 23.10.2017 |
|
Біологія і екологія |
Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти ( 10-11 клас рівень стандарту). |
Наказ МОН України від 23.10.2017 року № 1407 |
|
Географія |
Навчальна програма з географії (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл |
Наказ МОН № 1407 від 23 жовтня 2017 року |
|
Фізика і астрономія |
Фізика, 10-11 класи, рівень стандарту, Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти |
наказ МОН України № 1407 від 23.10.2017 р. |
|
Хімія |
Хімія, 10-11 класи, рівень стандарту, Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти |
наказ МОН України № 1407 від 23.10.2017 р. |
|
Захист України |
Захист України.Рівень стандарту 10-11 кл.ЗЗСО |
наказ МОН від 04.11.2020 №1377 |
|
Мистецтво |
Мистецтво.Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11класи |
чинні з 1 вересня 2018 року |
|
Фізична культура |
Навчальна програма з фізичної культури. Рівень стандарту. Для 10-11 класів ЗЗСО |
Наказ №451 від 22.03.2017р. |
|
Друга іноземна мова(нім/ісп) |
затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року |
затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року |
|
Спецкурс "Література Великобританії та США" |
Література Великобританії/США (спецкурс) |
Журнал «Іноземні мови в навчальних закладах» № 6, 2009. (рекомендовано МОН України ) |
|
Спецкурс "Основи перекладу" |
Основи перекладу |
рекомендовано МОН України |
Директор школи Наталія ВІННІК